Nyss hem kommen från jobb!

Har precis kommit hem från jobbet nu, fick stå och vänta på att mamma skulle hämta mej, då hon kollade på en film som slutade vid 21.00, så det tog ju lite längre tid än vanligt att komma hem, men nu är jag iaf hemma.
Och jag känner mej helt jävla slut i kroppen, jobbet och allt som har hänt där har verkligen sugit musten ur mej.
Jag har inte ork till något längre, undrar hur det kommer gå imorrn då.
När jag ska vara iväg hela dagen=/

Ska upp tidigt imorrn och gå ut med hunden, undra om jag kommer se ut som en snögubbe sen när jag kommer hem då, kommer få ta en riktigt varm dusch så jag tinar upp, för det är så äckligt kallt ute nu med. 
Lite tråkigt men vafan gör man inte liksom?  

Men nåväl, nu ska jag fläska ut mej i soffan och kolla på Hellboy 2..
Vi hörs nog lite senare!

Gammal bild, hela 2 år gammal..:O

Kommentarer
Postat av: c

sv. ja det låter ju vettigt :) ja jag mäter också mig och måtten har gått ner en del, fast också upp lite sedan vden lilla viktuppgången igen, men måtten känns ju vettigast efetrsom det är de som syns. men eftersom vikten är tokfel, så vill jag öndå att den ska minska ;)

2010-12-02 @ 22:20:55
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0