Skicka paket!

Nu ÄNTLIGEN, mitt i vintern, så ska jag skicka iväg mina kängor, jag har äntligen fått dom sålda:)
Hur underbart är inte det, egentligen? ;)

Hihi^^,
Jag hade lite problem med att sätta ihop lådan, och efter ett litet utbrott, så fick jag äntligen ihop den^^,
Det kommer nog vara ett utav dom största paket som jag har skickat iväg:)
Så jävla underbart:)

För att vara säker på att ingen smart jävel ska få för sej att kolla in adressen (som man faktiskt såg på den normalstora bilden) så kladdade jag över den:D
Alltid lika kul (A)
Jag är värsta Picasso^^
Hoppas nu att hans tjeja blir klad hest :) (ja, alltså att hon blir glad)
Hihi, perfekta julklappen (nästan iaf) :P

Nu ska jag städa, för jag lovade mamma det..
Suck^^,

Hörs senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0