Stört!

jävla irriterande att man aldrig ska kunna sova när man väl lägger sej ner i sängen..

Jag har en känsla i min mage som säger att; det jag tror -> det stämmer, och det är inte bra..
För det är inte så det ska vara, så är det bara.
Men jag kan ju inte göra något åt det, visserligen, men vafan..
Om du är min vän, så ska du fan inte hålla på att fitta dej så som du gör..
Det är liksom inte okej, och det är verkligen inte okej att göra mej förbannad över en sån sak, du kanske inte vet det ännu, men du lär märka det, om du fortsätter såhär.
Men det är ju inte mitt problem.. :P

Men nåja, jag får la försöka sova igen, eftersom att jag ska iväg med lillasyster imorrn jätte tidigtmorgonen!
INTE OKEJ!

Men ah.
Vi hörs imorrn, efter julkalendern (om jag hinner vill säga)   (A)

Tehehe..
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0