Taggar taggar taggar!!

Så jävla underbart att få en skön och välbehövd sovmorgon, hade Frugan inte ringt mej så hade jag fan fortfarande sovit tror jag nog:P

Somnade ganska sent igår, men det är inte mitt fel..
Hade nästan lite sms krig med en viss person (A) lalalala:* FnIzZ xD

Borde kanske egentligen ta och fixa mej, eftersom att jag är världens segaste människa i världen när det gäller utgång, men jag vet inte vad jag ska ha på mej riktigt, eller jo, jag har en svag aning men jag är fan inte säker på det alltså.
För det som jag skulle ha på mej först, det såg inte klokt  ut, det var liksom inte jag, och jag såg ut som ett svullo (jag skojar inte) så det åkte av lika snabbt som det åkte på, så nu sitter jag i mina trasiga jeans och lillasysters tröja (A) ja ni läste rätt:P

Men nae, nu ska jag ge mej ut på "upptäcktsfärd" och "jakt" på kläder.

Uppdaterar er nog lite innan jag drar iväg^^,

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-11 @ 16:05:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

gillar dina strumpbyxor! vart har du köpt dom?!

2010-12-11 @ 16:19:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0