Tehehehe, förlåt mej xD

Mööh!
Förlåt för att jag inte gav er en uppdatering innan på jobbet, men jag hade ganska mycket att göra den sista halvtimmen, så jag hade inte tid.    (Eller jag hade mycket att göra hela dagen) 
Och sen när jag hade slutat så tänkte jag vara lite smidig och skriva något då, men det blev som så att jag fastnade där ute och snackade med dom som hade jobbat tillsammans med mej, så det blev ingen uppdatering då heller xD
Men skit i det, ni klarade er iaf, hoppas jag:D

Har haft så sjukt tråkigt på jobbet, och jag har mått så jävla illa hela dagen, men jag har som sagt inte råd att vara sjuk, och jag jobbar ju bara i tre dagar till, men jag hade behövt vara ledig, eftersom att jag ska ut i helgen och vill inte vara sjuk då.
Men skit i det.
Jag klarar det, jag klarar att gå ut i vilket fall som helst (även om jag borde vara hemma tills jag blir bättre.)
Men men men men men..
Nej, jag har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt, kommer självklart att uppdatera er lite senare ikväll, det lovar jag!
Blir nog en uppdatering innan jag går ut med vovvs, och en när jag kommer hem.

Men vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0