Varför?!

Varför är det alltid så, att när man tror att "detta" är rätt, så visar det sej bara helt åt helvetes fel..?!
Jag blir precis lika ledsen som du var när mamma pratade med dej i telefonen.
Allt blir bara pannkaka hela tiden!
Jävla bajs med!

Iaf.
Har varit i stan hela dagen med lillasyster, och köpt julklappar, så nu är det ännu mer under granen xD
Hihi, sprang även inom Ungdomsmottagningen och kirrade nya P-piller, så jävla underbart för nu slipper jag min mens like forever;) (ifall ni ville veta det) :P
Trodde verkligen att hela min lön hade försvunnit men till min stora förvåning så gjorde jag bara av med 600 kr (400 kr på julklappar!!:O) och 200 kr till pappa (som jag lånade förra veckan)

Känner mej så jävla nere nu, och nu behöver jag verkligen tröstshoppa, kanske ska köpa löshår och det nu, så har jag gjort det och då kommer jag få långt hår snart igen (för det löshåret jag har nu är så jävla pinsamt slitet och det ser ju fan inte klokt ut egentligen.)
Men sen behöver jag visserligen spara mina pengar lite eftersom att jag ska tatuera mej snart igen (13 april) och tiden går fort!
Men löshår är ett måste!

Men nej, nu ska jag inte sitta här mera, ska ta bort mitt smink osv.
Pallar inte vara sminkad om jag ändå inte ska någonstans ;)

Måste försöka trycka in min 8a i mitt öra, det gör ont (eftersom att jag hade en 6a innan), min 10a har gått igenom, nästan utan problem osv.
Bara 8an kvar:)

Vi hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0