ÄNTLIGEN!!

Det blir ett lite väl sent inlägg idag, men jag har inte haft en tanke på att skriva överhuvudtaget.
Jag har haft så mycket att göra, mobilen har pipit hela tiden, jag har sminkat mej, klätt på mej, satt i löshåret, valt skor 500 gånger, rökt, känt mej stressad, ja en massa helt enkelt:P

Så nu äntligen, sitter jag ner, kopplar av, väntar på att grillen ska startas, jag är så hungrig så jag kan dö, har sån jävla kramp i magen så jag måste faktiskt äta idag.
Ana får skrika hur mycket hon vill, jag skiter i henne idag!
Fast jag inte vill..
Men skit i det.

Lite senare kommer folket, typ vid 20.00..
Festa lite och så :)
Senare blir det naturligtvis utgång :)
Kommer passa så bra nu när det är fint väder med:)
Och Twin kommer hit <3

Nej men nu ska jag vara lite social och så :)
Vi hörs imorrn(:

Tja!
/Miss T
Glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0