ÄR NI SJUKA I HELA JÄVLA HUVUDET ELLER?!

Okej, kom hem för en liten stund sen, det gick som jag hade tänkt med.
Och jag tackar gudarna till att det inte blev massa blodprover idag. :)

Doktorn; Vill du bli inlagd?
Jag; NEJ!
Doktorn; Men för ditt eget bästa Sarah?
Jag; MEN NEJ! JAG VILL INTE!
Doktorn; Okej..?
Jag; MMMMM!

Senare!

Tanten; Det är ju bra att du håller din vikt:D
Jag; ?! -bra? Hur kan hon tycka att det är bra? är hon sjuk i hela jävla huvudet?-
Tanten; Ja men du ser ju ut att må mycket bättre med, det ser man på dej, du är inte lika insjunken i ansiktet som du var sist:)
Jag; ..? -OMG! JAG HÅLLER PÅ ATT BLI FET! ÄRE DET HON SITTER OCH FÖRSÖKER SÄGA TILL MEJ?! ATT JAG HÅLLER PÅ ATT BLI FET?! JÄVLA SKIT!-
Tanten; Fortsätt så Sarah :) Det är bra:)
Jag; Mmm.. -Ellerhur.:(-

Mamma, jag tänker inte äta idag

Jag hoppas bara att pappa kirrar det till mej, det som vi snackade om innan, det hade varit så jävla gött att få det så som han sa det :)
Sen kanske, men bara kanske ;)
Tja, det märker vi ju :)
Men ah, nu ska jag gå och sova, för jag är så sjukt jävla trött..
Eller kanske ska ligga ner i soffan, tare lugnt och kolla på film?
Hm..
Tja, det märker vi :)

Tja!
/Miss T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0