Can you see my heart beating?

Mamma kom upp till mej innan, efter att jag hade sagt att jag inte var hungrig.
Vi började typ bråka.
För att hon hade lagat mat till mej med, när jag inte kan äta..
Men hon förstår inte, det hjälper inte att bli arg, jag blir bara ledsen då.
Dels för att jag vill äta, är så hungrig så jag har kramp i magen, men jag får inte äta.
Dels för att ni blir arga på mej för att jag inte äter.
Men vi gör såhär.
Laga ingen mat till mej, jag äter när jag äter helt enkelt.
Kommer bli sjukt jobbigt på fredag dock.
När Amanda tar studenten, hon kommer bjuda på massa skit som innehåller massa fett..
Och det kommer bli dricka upptill det..
Jag kommer aldrig hinna gå ner 3 kg till den 15;e..
Och det är ju skitkul, för då har jag kämpat i onödan....

Funderar fan på att bli inlagd, fast det är inte så illa ännu så det behövs inte


förlåt, jag är fel, jag är dum.
jag orkar inte försvara mej.
jag är fel.
låt mej va då, jag är så fel.
jag är så dum, jag är så förvirrad.
låt mej va.
jag kan inte lita på dej, jag kan inte lita på någon, det har jag lärt mej.
förlåt.
du kan inte lita på mej, ingen kan lita på mej, inte ens jag, det har jag också lärt mej.
jag är dum & opålitlig.
låt mej va.
jag gör ingen nytta för dej, jag är bara dum & förvirrad.
jag kan inte bestämma mej, jag vill inte, jag vågar inte.
det går inte.
mitt fel, jag är fel, jag är dum.
men det är rörigt.
allt.
alla.
du.
jag.
han.
hon.
den.
det. ..
jag vill inte att du försvinner, & jag vill inte försvinna från dej.
jag vet att det låter konstigt, så som jag bär mej åt.
men jag är rädd.
jag är sån.
jag måste vara jätte jätte jätte säker på mej själv & på hela situationen för att våga släppa allt annat.
& det är jag nästan aldrig.
aldrig.
jag har förlorat så många gånger.
jag är feg.
vi är så olika, kanske för olika.
men ändå lika.
kanske för lika.
vad skriver jag detta för, att göra bort mej ännu mer, framstå som ännu mer dum?
jävla idiot jag.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0