Close your eyes, sometimes it helps.

Idag (torsdag, eftersom att jag inte somnat ännu) passade jag Diva, lekte med Idah, köpte en familjepizza, och nu ÄNTLIGEN kom den upp.
Jag ställde mej i duschen eftersom att min lillasyster var vaken.
Har ätit så sjukt mycket idag, känner mej så jävla äcklig så ni fattar inte..
En risifrutti, en halv halv halva (fattar ni?) familjepizza (jag och Idah delade den på mitten sen delade jag min tre gånger till) åt en halva, två ägg..
För mycket, jag hör hur kriget är igång i mitt huvud, och jag känner att jag håller på att bli tokig.
Jag vet inte vad jag ska göra längre, eller vart jag ska ta vägen.
Det kommer bli så jobbigt imorrn (fredag) när Amanda tar studenten..
Smörgåstårta och skit ska dom bjuda på..
Dricka upptill det som sagt.
Känns som att jag bara lägger på mej mer och mer och det hjälper inte att jag springer in på toan och spyr upp det heller..
Det fungerar inte, jag blir bara större och större..
Det är inte rättvist, ingenting är rättvist, varför skulle just JAG hamna i detta?
Jag ville aldrig hamna här, och jag vill inte vara kvar i det nu när jag väl är fast heller.
Jag ville bara vara lycklig.
Kommer kanske bli det med?
Om jag får min vilja igenom, men då krävs det att jag gör det och det innan jag ens kan försöka, men jag orkar inte det, jag har inte orken till det, jag undrar hur jag ska klara av att stå upp imorrn inne i stan, och kolla på när Amanda går där.
Det är jobbigt nu, allt är jobbigt nu, jag orkar inte detta längre.
Och det är inte heller någon som förstår, för alla börjar ta avstånd ifrån mej, det har dom visserligen gjort i ett år, men det är först nu som det börjar märkas.
T.o.m min familj börjar glida ifrån mej, vi bråkar hela tiden, eftersom att jag inte kan äta, eller jag kan, men jag får inte.
Men jag vet inte om dom gör det medvetet, jag hoppas att dom inte gör det, för jag behöver dom där, jag behöver min mamma där.
Jag behöver även DEJ där.
Du har varit
där, när
jag har behövt dej, i så många år..
Men nåja..
Jag ska ta min nattcigg nu, torka håret, borsta tänderna och sen gå och lägga mej.

Tja!
/Miss T
This is stupid, I'm not stupid, don't talk to me like I'm stupid.

Kommentarer
Postat av: mamma

sarah du vet att din familj älskar dej å vi tar inte avstånd från dej det vet du .

2010-06-11 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0