Dettan stör mej något fruktansvärt mycket!

Idioten som komenterade med denna jävla komentaren har ju garanterat inte fattat hur mitt läge ligger till.
Antagligen är det en efterbliven jävel som inte har alla hästar i stallet liksom..
Iaf..
Detta är den förbannade komentaren;

"Seriöst sluta bara tänk alla överviktiga människor som ser dig och skulle kunna göra vad som helst för att se ut som dig , och så skriver du att du är är äcklig bara för att du äter och äter. Har du någonsin tänkt på hur dom mår din jävla egoist. Enda anledningen är för du vill att människor ska säga nej då du e så smal och snygg så ska du kunna svara med nej det e jag inte och tycka synd om dig själv. Fyfan asså.... Egoist jävel!!!"
Svar; Du är förmodligen en överviktig jävel, och grejen med MEJ är denhär va..
Att jag har ÄS, vilket står för ÄtStörningar.. ÄS!
Men efterblivna fittor som du kanske inte vet vad det betyder?
Googla det vettja ;)
Eller så kanske det är dags för dej att läsa igenom bloggen?
Gå några månader bakåt så kanske du kommer att inse, att jag ser mej själv som en överviktig människa, för personer med ÄS ser sej själva som tjocka.
Och lilla du..
Jag har personer varje dag som säger till mej att jag har fin kropp och så va, men vet du vad?
Jag tar inte åt mej..
Jag säger inte heller " Nej det har jag inte ", utan jag kollar lite mer på dom som "Vafan är du helt jävla dum i huvudet eller? Ser du inte hur jag ser ut?!", och svarar lite mer "jaja, vi säger det va.." Sååå..
Eftersom att du inte verkar känna mej, så..
Ah, nej jag vet inte..
Men visst.. "

Mår du bra av att "trycka" ner en människa med ÄS och skriva saker som du inte vet ett piss om..
Varsågod, men du får försöka länge för att lyckas bryta ner mej.
Så.
Om det inte var något mer..:)



Jag gick egentligen bara in här för att jag skulle skriva om att jag inte kunde sova, och att jag har försökt sova sen klockan två? *Det är synd om mej* BUHU ;) - eller inte - 
25 mg och jag hoppas på att få en godnatts sömn ( eller godmorgons sömn kanske är mer rätt )
Men inlägget blev visst lite längre än vad jag hade hoppats på:)
Men hey hey, det är sånt man får ta, inte sant;)
Ska försöka sova nu, ska in till stan med lillasyster om några timmar.
Skriver innan jag drar dit, sen kanske när jag kommer hem;)
Men ah.
Natti natt då ;)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0