DITT INKOMPETENTA JÄVLA MISSFOSTER!

Du är så jävla inkompetent så det finns inte, nästa gång jag ser dej ska jag fan dra av ditt huvud och skita i din hals!
Du är så jävla äcklig och jag är så jävla förbannad, så fort du ploppar upp i mitt huvud så vet jag inte vart jag ska ta vägen, jag får fnatt på dej!

Go fuck your self with a knife, and leave me alone!
SNÄLLA!
Assa..
ÅHHHH!

Men jaja..
Jag har så mycket löshår i håret just nu så jag börjar få ont i nacken:P
Fan va det tynger ner huvudet:P
Kanske därför jag har fått ont i huvudet, för att det är så tungt? :P


WIHO, jag visste att du inte hade lämnat mej Ana<3

Orkar inte skriva mer, så ah..

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0