Du är hela min värld, du är mer än allting<3

Jag vet inte, hur en människa, kan få en annan människa, att må så bra, genom att bara finnas till.
Jag har aldrig begärt något utav dej, jag har inte ens bett dej finnas där när jag mår lite knasigt vissa dagar.
Men endå, så gör du det, det spelar ingen roll..
Det kan även vara så, att jag inte har hört av mej på en hel dag, så får jag ett sms eller ett samtal ifrån dej, och hela min dag bytar ändring.
Jag förstår inte hur du bär dej åt, men jag kommer vara dej evigt tacksam för det. <3
Kaos, jag älskar dej så fruktansvärt mycket, och jag förstår inte hur du gör.
Du är hela min värld, du är mer än allting <3

Jag skulle ju egentligen dra iväg med mami idag, men grejen är den, att hon ringde och väckte mej idag, men jag somnade om. *som vanligt;)*

Och jag vet inte vad som händer idag annars faktiskt, det finns liksom inte så  mycket att göra och det regnar, och jag hatar liksom regn, och om en vecka blir det fest hemma hos min kusin <3
Kommer bli awsome <3

Tja!
/Miss T

I miss you like crazy sugarpie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0