Förlåt mej min ängel.

Förlåt mej Danni, förlåt mej för att jag inte drömde om dej inatt.. :(
Förlåt
, jag vet att det är 1 år och 7 månader idag, och jag vet att jag är en kass vän som inte drömde om dej, men jag kom på det när jag vaknade, och helt ärligt, så har jag inte släppt dej en sekund efter det, du har funnits i mina tankar enda sen jag vaknade.
Men jag brukar alltid drömma om dej, varje månad, den 26e drömmer jag om dej.
Drömmer om att jag har tappat bort dej, springer ut i skogen och hittar dej, du flyger i luften och skiner så mycket så man får lite ont i ögonen, säger mitt namn, jag svarar, sen ska du säga något och jag vaknar..
Samma dröm varje gång.
Och jag får aldrig reda på vad det är du vill säga mej :(
Kanske ska du säga att du har det bra?
Att du har träffat Mark igen?
Att du inte vill att jag ska sakna dej?
Eller bara säga hejdå till mej?
Jag vet inte vad det är, men jag vill veta vad det är du ska säga.
Jag måste sluta tänka så mycket på detta.
Jag måste komma över dej, men jag kan inte, för du var är min bästa vän och du var för ung för att dö
Baby D.

Nåväl, över till annat..?

Jag längtar så fruktansvärt mycket<3
Det kommer bli helt fucking awesome<3
Kan det bli fredag nu?
Jag vill att det ska bli fredag nu, så jag kan få träffa min tvilling<3
Min underbara tvilling<3
Fuck vad jag saknar dej, min blondin<3
hihi<3
Sen kanske..
Men bara kanske ;)
JAG HOPPAS <3 :$
Nej, men nu ska jag ta mej en cigg, sen sätta mej i solen med mamma <3

Tja!
/Miss T
*Att vissa människor inte fattar när man inte är seriös, ibland önskar jag att du inte var så jävla dum i huvudet och fattar att det bara är ett fult spel, jag hade aldrig tagit i dej med tång liksom*
Min söta tvilling och jag<3
Vi har så mycket gemensamt, och det är bara vi som förstår varandra <3
Baby D, du var för ung för att lämna oss här, nu finns bara tanken på dej kvar<3
Jag saknar dej, så det gör ont, hela jag faller snart i bitar om du inte kommer hem igen <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint inlägg :) Love you <3

2010-06-27 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0