Fuck it..

Fuck it, fuck allt.
Jag är för svag för detta, jag ger upp nu..
Är du glad nu?
Din jävla störda sjukdom, nu när du äntligen har vunnit, nu när jag inte har orken kvar till att stå emot längre.?
Det rann över idag, när vi satt hemma hos Amanda, när jag berättade för Dania, jag var tvungen att göra det, jag hörde hur du skrek i skallen på mej.
*MEN BERÄTTA DET DÅ, BERÄTTA ELLER STOPPA FINGRARNA I HALSEN!*
Det är sjukt, men grattis iaf.
Du har fått som du ville, jag är för svag för att ge dej en fucking spark i röven, jag är för svag för att be dej flytta in i någon annan..
Så klappa händerna allihopa, för här ligger jag, med ingen ork alls, kramp i magen och känner hur trött jag börjar bli.

Sara och jag drog till Valentine, och jag saknar studenten.
Jag hatar när det är krig i mitt huvud, och jag hatar att jag har ätit så sjukt mycket idag.
Känner mej som ett fetto, men ni kommer inte fatta hur det känns, så ni behöver inte komentera detta inlägget.
Linnet har jag uppe för att det var så sjukt varmt där inne, men ångest hade jag, såg hur min mage guppade upp och ner så fort man rörde sej eller när någon gick förbi.
Men ah..

Skriver mer imorrn..
(Det är fortfarande fredag för mej eftersom att jag är vaken, och inte hunnit somna, det borde ni veta nu:P)

Tja!
/Miss T
-I need you now-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0