I need you now.

Jag vaknade av ett skrik i mitt huvud.
Av att någon skrek att jag skulle resa mej upp, inte sova längre, och sätta igång.
In på toan, köra ner fingarna i halsen, göra 500 situpus, inte äta idag.
Jag blev rädd.
Jag blev så rädd att jag inte riktigt tänkte mej för, utan gjorde som jag blev tillsagd.
Och även om jag vet att jag är starkare än detdär, så gjorde jag det ändå.
Efter mina 500 situps, och efter att jag suttit med huvudet över toalettstolen i ungefär 20 min så var det lugnt.
Jag kunde få sova igen, iaf en timme..
Sen var det dags igen.
Jag har så jävla ont i magen och det riktigt bränner i halsen, jag orkar inte detta längre.
Det var inte så när du var där.
Rösten fanns inte där.
Men jag antar att det blir så ibland.
Att när man börjar må bra, så kommer den tillbaka och trycker ner en i skiten igen.

Men jag mår inte dåligt, du behöver inte vara där, jag klarar mej själv?

*ÄS är mej, jag är ÄS, vi är en, vi går hand i hand varje dag*


Tja!
/Miss T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0