I'm so sick of when they say....

Du ska verkligen inte be om ursäkt, för du har inte gjort något fel.
Jag har sagt att jag finns här för dej dag som natt och jag menar det med.
Även om jag ligger och nästan sover, så vaknar jag när jag får ett sms ifrån dej.
För jag vet att vi är på samma nivå just nu iaf.
Vi har visserligen alltid varit på samma nivå men nu är det fan på riktigt.
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hjälpa dej, mer än att visa att jag verkligen finns här för dej.
Jag vet att det inte är mycket, men det är en bit på vägen iaf.
Och jag kommer kämpa för att vi ska bli bra, tills den dagen jag dör.
Du är en stor del av mitt liv och jag älskar dej mer än vad ord kan beskriva.
Du är mitt syre, mitt liv, mitt allt<3


I'm so sick of when they say; "It's just a phase you'll be okey, you're fine"
But I know it's a lie!


Jag är så trött på när folk säger att det inte är så jävla äckligt att svimma..
Men ni skulle bara veta, hur många gånger jag svimmar när jag är ensam hemma..
Det är så sjukt äckligt, man kommer inte ihåg något innan man gör det, och sen när man kvicknar till, ja då har man ont i hela kroppen och fattar ingenting.
Kommer ihåg sist jag svimmade.
*Kollade klockan på mobilen, hon var runt 10 (jag skulle kissa) när jag skulle lägga mej för att sova igen så blir allt svart.
Kommer inte ihåg något, sen när jag "vaknar" igen, så har jag blåmärke på ena benet, en fetebula i huvudet, och klockan var runt halv 12.
*
Jag fattade ingenting.
Helt blankt var minnet.
Kommer bara ihåg att jag hade varit på toa, skulle lägga mej igen och sen vaknar jag med halva kroppen i sängen och den andra delen på golvet, huvudet på sängbordet.

Det var inte okej..

Eller som den gången när jag svimmade på sjukhuset.
*Slog huvudet rakt i bordet, sen i väggen, vaknade av att 5 sjuksköterskor och en läkare stod vid mej, satte mej i en rullstol, in på rummet fort som fan, sen tog blodtryck och skit på mej.
Hade vak hela dagen, för dom vågade inte lämna mej ensam.
Jag fick dock vara ensam när mamma och syster kom och hälsade på mej, men inte annars.
*

Ush, fifan.
Det är inget man strävar efter.
Men nåja.
Nu vet ni det iaf.
Att jag tycker det är svin äckligt att svimma!

Bilderna från kalaset kommer upp lite senare, orkar inte lägga in dom nu dock.
Nu ska jag nog sova:)
Skriver mer när jag har vaknat :)

Tja!
/Miss T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0