Jag är äcklig :/

Jag är äcklig, så jävla äcklig.
Jag bara äter och äter och äter och äter.
Det är det enda jag gör.
Äter och äter..
Så jävla äcklig.
Och jag fattar inte, varför jag inte lyssnar på Ana mera.
Varför gör jag inte det? :(

Ska kanske träffa Emelie och Anna ikväll, gå en runda och så, kan bli mysigt, eller jag hoppas det blir mysigt iaf (:
Var länge sen jag var ute och gick känns det som, fast det egentligen inte var det:P
Men haha.^^
Ska vara där, vid halv nio =)
Så myyyyysigt:)
Längesen man träffade dom båda två faktiskt :)
Men ah..
Måste ju klä på mej något annat då:p
Kan inte springa runt i det jag har på mej nu:p

Ska gå nu iaf.
Skriver mer sen när jag kommer hem igen, kanske:)

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Permalink

Seriöst sluta bara tänk alla överviktiga människor som ser dig och skulle kunna göra vad som helst för att se ut som dig , och så skriver du att du är är äcklig bara för att du äter och äter. Har du någonsin tänkt på hur dom mår din jävla egoist. Enda anledningen är för du vill att människor ska säga nej då du e så smal och snygg så ska du kunna svara med nej det e jag inte och tycka synd om dig själv. Fyfan asså.... Egoist jävel!!!

2010-06-21 @ 23:40:14
Postat av: jessie

Du som har gett den kommentaren här ovanför borde tänka lite innan du talar...För det första så är ÄS en sjukdom och inte ett beteende..Detta gör då att de personer som har ÄS letar inte efter bekräftelse (som vissa fjortisar) utan dom letar efter någon som förstår vilket helvete dom går igenom. Dessutom så har överviktiga lättare att förstå varför t.ex Misstwiggy har ÄS, det är nämligen såhär: Överviktiga äter för att dom mår dåligt, eller hur?

Personer med ÄS, svälter sig för att dom också mår dåligt eller hur? Ah alltså är poängen att båda faktorerna bidrar till att personer vill må bättre! Så kom inte och säg att överviktiga mår dåligt bara för att dom läser denna bloggen, och om du stör dig så mycket på detta, varför läser du bloggen då?



Och till dig MissTwiggy: Lycka till med att komma ur ditt Äs, jag har följt dig hela vägen och jag tycker att du är en riktig kämpe! Fortsätt på denna vägen så ska du se att du klarar dig igenom det!

YOU CAN DO IT! <3

2010-06-30 @ 14:16:26
Postat av: Twiggy

Sv; Tack jessie för att du tror att jag klarar det, jag hoppas verkligen med hela mitt hjrta att jag gör det :)

Det du skrev värmde verkligen<3

Det betyder så mycket:)

Tack

2010-06-30 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0