Jag är fortfarande äckligt.

Jag är jätte äcklig!!!
Käkade chips och sockerkaka och drack läsk hemma hos Emelie.
Vi var inte ute och gick, så det blev ingen motion heller..
Så jävla äcklig jag är, ja jag vet!
Håll käften jag vet att jag är det.
Jag vet att jag inte förtjänar att äta men, ja..
Jag är äcklig.
Förfan skärp dej!
Jävla äckel!

Blev inte heller några bilder, eller jo en bild..
På Emelies strumpor, hon hade LILA sockar i ett par svarta skor:P
Det var inte så snyggt ;)
Mohahaha^^
Men jaa..

Nej, nu vet jag inte vad som händer, knarka panodil, har så jävla ont i huvudet, så ska snart gå och sova tror jag nog:O

Men ah, skiver mer imorrn, ska in till stan med lillasyster då:)
Hih, men ah..
Nu ska jag göra något annat:)

Tja!
/Miss T
Ana säger att jag är äcklig, jag vet att jag är äcklig..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0