Jag är inte alls peppad..

Nej fyfan!
Jag är inte alls peppad för att snart behöva dra till sjukhuset..
Känner verkligen inte alls för det, men jag måste, hur mycket jag än drar mej för att sätta min fot innanför dendär jävla dörren..
Massa blodprov, och massa vägningar, mätningar, snack, och annat skit!
fanfanfanhelvetehelvetehelvete!
JAG VILL INTE DIT, JAG VILL VERKLIGEN INTE DIT FÖR FEM ÖRE.
Jag vet vad dom kommer säga, och jag känner verkligen inte för att höra dom jävla orden, dom kommer sätta sej i mitt huvud, jag hoppas att jag inte har blivit något kilo tjockare, jag vill inte det, för jag vet hur det kommer sluta, och jag orkar inte det heller.
Men Ana är nog glad nu, nu när det är hon som har övertaget..
Nu när det är hon som kontrollerar mej. 

Men jag hinner inte skriva mer, jag måste göra mej klar, för jag ska snart sticka.
Men skriver mer sen när jag kommer hem..

Tja!
/Miss T
Don't you EVER leave me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0