Jag vet en sak som du inte vet:D

Mohaha, jag vet en sak som ingen annan vet..
Det känns jävligt nice faktiskt.

Och min mobil är underbar <3
I just love it.:)
Synd bara att det inte var en människa, för isf hade jag gift mej med den och levt lyckligt i hela mitt liv:D
Hihi.. 

Alltså..
Jag har tänkt, ovanligt mycket..
Och jag begriper inte vissa saker.
Som tex, hur trög en människa kan vara, att en annan människa inte inser vissa saker som är så uppenbara.
Ja, det är det jag har tänkt på..
Och mycket annat..

OCH!
Denna hemska tanke.
Jag är en hemsk människa och jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Igår och idag har jag ätitäckligt mycket och när jag väl bärjar äta så finns det ingen spärr i mej, Ana har inte sagt något på, jag vet inte hur många dagar nu, och jag börjar bli orolig.
Orolig över att hon faktiskt ha lämnat mej, men jag vill ju inte att hon ska ha gjort det, för jag mådde bra med henne.
Egentligen inte, men det känns tomt utan henne..:S
Men jag hatar detta.
Varför kan jag inte bara göra något åt detta?
Jag är så jävla medveten om det, men jag klarar ändå inte av att äta utan att få panik, ångest och ännu mer kramp i magen.

Men jag tänker inte skriva mer nu, utan jag gör det imorrn när jag kommer hem från mina kusiner.  =)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0