Here we go again..

Men när du fanns där, så fanns det inga tvivel, ingen som sa åt mej att jag var äcklig, jag behöver dej vid min sida, om inte föralltid, så bara en liten stund..


Jag och mamma hade ett roligt samtal innan:P
Mamma snackade med sin syster i telefon, och efter att dom hade lagt på så började samtalet:P

Mamma; Yvonne har gått ner 10 kilo..
Jag; VA?!
Mamma; Ja, hon har varit jätte sjuk och bara rasat i vikt :O
Jag; Fast det är ju lite förståligt.
Mamma; Jo..
Jag; Jag hade inte tackat nej till att gå ner 3 kilo till
Mamma; Vill du att man ska höra den när du går?
Jag; ?! HA?!
Mamma; Skrammel skrammel
Jag; Men oh!
Mamma; Du kommer ju skrammla fram, dina ben kommer gå emot varandra, du kommer ju knappt synas:P
Jag; Tyst med dej:P

Träffade Cassie lite innan när jag var ute på stadsvandring, NEJ INTE INNE I STAN!
Vet inte hur vi kom in på det, men hon sa att jag skulle gömma mej.

Cassie; Göm dej där *Pekar upp mot ett hörn*
Jag; ?
Cassie; Men du är så smal så du kommer inte synas
Jag; Men jag kan krypa in genom dom ist *det var mellanrum i en dörr* eftersom att jag är så smal?
Cassie; Ja!
Jag; Eller så kan jag hoppa ner där och gömma mej *i en sån randig brunn sak*
Cassie; Ja du lär ju inte synas iaf ;)

Vart vill ni komma med detta liksom?
Okej, ni kanske tycker att jag är smal, men som sagt, jag är inte smal nog ännu liksom.
Som mamma sa innan till mej.

Mamma; Hur kan du vilja gå ner mer? Du har ju inga kläder som passar dej längre:O
Jag; JOHO, det har jag visst det, om jag torktummlar dom, och använder dom en timme, sen bytar jag om igen;P

Ni måste ju se det ur min synvinkel med, för hade ni varit i mina kläder, så hade ni fattat hur jobbigt det hade varit, att veta, att ni tycker att jag är tillräckligt smal (om inte för smal), men att jag i mina ögon inte har gått ner ett jävla kilo.
Att det känns som att jag går upp i vikt hela tiden, hur mycket vatten jag dricker och hur många cigg jag än röker, så känns det som att jag bara flyger upp i vikt. (röker och dricker vatten för att stilla min hungerkänsla, och tro mej, det fungerar för mej iaf)
Det är skadligt, jag är sjuk, jag vet..
Men jag vill inte vara det, men jag vet att jag kommer alltid att vara det, det har satt sej i mitt huvud, att jag fortfarande är som jag var innan. (FET!)
Men ni kommer inte förstå.
Jag tror ingen förstår det, eller jo..
Emma fattar det, för hon är brabättrebäst liksom :)
Men iaf.
Det är så jag fortfarande ser mej, som tjockisen i spegeln liksom.
Förstår ni nu hur jobbigt det är?
Att veta att ni säger att jag är siochså smal, men när jag själv ser mej som en jävla fetteflobba?
*suck*
Nej men nu ska jag gå och sova, så jag kommer upp i tid imorrn (eller senare idag)
För jag ska faktiskt iväg med min kära mami och min kära moster idag:)

Hihi^^
Men nåja..
Skriver mer senare, typ när jag har vaknat eller när jag kommer hem (:

Tja!
/Miss T
Försöker så bli av med detta, men jag hör samtidigt hur "rösten" viskar i mitt huvud..
*Du är ute efter att minska magsäcken, inte töja den, varför i helvete äter du för? Hur jävla äcklig kan man bli? Gå in och gör det enda rätta, nu med engång!*


Kommentarer
Postat av: cissi

så då ser du mig som tjock då..? eftersom jag har ungefär samma kropp som hon i spegeln?

2010-06-02 @ 10:40:30
Postat av: Twiggy

Cissi; Jag ser inte andra som tjocka, det är mej det är fel på, ingen annan. Det är svårt att förklara

2010-06-02 @ 15:27:21
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0