Men åh!

Men åh!
Jag blir så jävla döförbannad så det finns inte!
Alltså..
Vissa människor!
Men vi gör såhär, du kan sitta och dricka sönder ditt jävla liv, din patetiska jävla pundare, det är ju ändå det du är bäst på ditt lilla luder!
Sen kan du ju ändå göra den ena idioten sällskap, din jävla mytomanfitta!
Och så ni alla vet..
Det handlar om en tjej och en kille, och dom personerna går mej på nerverna så jävla mycket att jag inte alls vet vart jag ska ta vägen längre.
Sitter och röker hela tiden, för att jag tror att jag ska bli lugn, men så fort jag har släckt ena så kommer det igen, och då blir det att jag tänder en till!
Jag har fått så jävla ont i huvudet så det finns inte!


Och bara så du vet, så är jag INTE kär i dej!
Tror du missade den meningen sist..
För om du gjorde det, så hoppas jag att du inte missar den nu..

Och låt mej förihelvete vara så jävla "benig" som du påstår att jag är, förhelvete!
Bara låt mej vara det!
Det är inte så att jag tänker bli fet för att EN jävla människa säger att jag är benig.
Jag hade inte ens blivit det om hela världen hade velat det.!
Någon med ÄS ser på sej själv som ingen annan gör.
Så bara håll käften och låt mej vara!


Nu ska jag fortsätta föra över mina bilder från min ena älskling till min andra<3

Tja!
/Miss T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0