Nattblogg..

Jag skulle egentligen ha sovit för längesen, men det går inte, jag känner mej inte trött..
Eller jo jag är trött, men inte sovtrött..
Fattar ni?
Jag skulle nog tagit en insomningstablett innan vid 23.00, för då hade jag garanterat sovit nu.
Men men.
Det får jag ta imorrn ist, för jag lär ju inte somna imorrn heller..
Ska fan få upp om 7 timmar (i skrivandets stund) men det kommer ju inte bli så..
Kommer bli lite mer att jag kommer gå upp en timme innan vi ska dra och då kommer jag få panik, eftersom att jag inte kommer hinna fixa något.
Måste be mamma sticka till Maxi och kirra en ny blekning till mej, för så som jag ser ut i skallen, det är hemskt, vill knappt gå utanför dörren, så tänker fan inte visa mej såhär på kalaset jag ska till, alla kommer mobba mej liksom ;)
Mer än vanligt.
Dom kommer säga något i stil med;
"Nu får du se till att käka lite Sarah"
"MEN GUD SÅ SMAL DU HAR BLIVIT UNGE!!!!"
"Men lillagumman, nu äter du, sluta röka, ersätt ciggen med mat ist"
bla bla bla..
Tja, jag blir förvånad om dom INTE säger det till mej iaf.
Men nåväl..
Alltså..
Mitt mål är att bli såhär blond;
Platinablond med andra ord.
Bilderna är från 08 :)
Men för tillfället så har jag denna färgen i skallen;
Så jävla snygg färg;)

Folk kommer inte känna igen mej sen:P
Jag bytar hårfärg hela tiden säger dom, men det gör jag faktiskt inte..
Skulle egentligen bli redhead, men jag och mamma kom fram till att jag nog inte kommer passa i rött hår, så nu kör vi fullt ut på att bli blondin här.
Blondiner har ju faktiskt roligare ;)
Ohyeah.
Nej men nu ska jag ta mej en sista titt i spegeln, skratta lite åt mitt hår, och sen gå och lägga mej.
Måste skaffa energi till att tjata på mamma om en ny blekning liksom ;)
Ohja^^
Men skriver lite senare.
Typ innan vi drar.
Men sov gott, 'cause I will :)

Tja!
/Miss T
I Miss You, that's all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0