Nu jävlar!

Nu jävlar håller vi tummarna!
Nu jävlar hoppas vi på att det blir som jag vill, enbart för att det hade varit underbart och enbart för att min lillasyster är så jävla bäst!


Och tack mitt hjärtegull för att du gjorde min dag, eller det som fanns kvar på dagen, tack för att du gjorde det, tack för att du orkade stå ut med mej.
Tack tack tack <3

Men ah..
Ska in till stan med lillasyster imorrn (måndag), kanske.
Det märker vi.
Sen vet jag inte riktigt vad dom händer,
Eller jo, jag ska hem och tänka lite till^^
Och på fredag ska jag berätta en sak för min underbaraste bästaste vän i hela universum<3
Det är bara du som förstår mej :)
Och det är bara du som kommer förstå varför jag säger det till just dej med:)
Men då är det bara du och jag som vet om det, och så ska det förbli med:)
Hihi, ohh!
Kan någon ge mej fredag nu?
Jag saknar dej så fruktansvärt mycket Sara..
Jag saknar dej så enormt mycket hunnybun <3
Mihip.
Nej men nu ska jag ge Ana en bitchslap, sen ska jag be henne hålla käften och kanske kommer kunna sova gott inatt?
Men för att vara säker på att få henne att hålla käften så får jag la göra som hon säger.

Men nu ska jag sova:)

Tja!
/Miss T<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihihi.. Åh gumman saknar dig massor oxå och jag vill oxå ha Fredag nu.. Men det är Måndag i dag så snart är det dags, ska bli så skoj och träffa dig igen.. OM jag kan stå ut till dess :):D <3<3

2010-06-28 @ 10:33:20
Postat av: Twiggy

Men nu är det bara tre dagar kvar tills vi ses igen :D Oh jag är helt i extas, får ett pirr i kroppen för varje dag som närmar sej fredag:D <3<3<3

2010-06-29 @ 01:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0