Så länge mitt hjärta slår..

Kommer jag aldrig att lämna dej ensam..

Jag vet att jag lovade dej detta för nästan 2 år sen med, men sen gick det som det gick.
Men denna gången, lovar jag dej, att jag inte kommer lämna dej.
Även om jag sakta men säkert fixar min egen död, med tanke på hur jag behandlar min kropp.
Men en dag, kommer jag vara stark nog, att stå emot detta..
Jag vet det, jag vet bara inte när det blir.
Även om du inte förstår mej helt ut, så förstår du en liten del kanske?
Jag kommer klara mej, om jag har dej vid min sida.
Det är allt jag behöver, ditt stöd.

Men inget tjat, för då kommer jag aldrig fixa det.
Bara ditt stöd.
Så ska du se, att en dag, klarar jag detta..
Det krävs mycket till..
Jag behöver bli starkare och skaffa mej mod till det.
Men när jag har gjort det, så kommer allt bli så mycket bättre.
Det lovar jag dej.

Men nu ska jag faktiskt sova.
Natta ;)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0