Sjöko..

Jag satt och tänkte, tyst för mej själv..
"Jag vill se en sjöko"
Ana svarade..
"Kolla i spegeln då"
..
Och nu när jag tänker efter, så stämmer det, jag ser ut som ett jävla svullo, jag är en jävla sjöko atm..
Och det är liksom inte okej.

Mamma grillade innan, jag var tvungen att äta, fast jag egentligen inte var hungrig.
Med tanke på att jag rökte så mycket så blev jag mätt:D
Men skulle aldrig gjort det, för nu har jag sån jävla ångest och jag orkar inte detta längre.
Men samtidigt så vill jag inte bli av med Ana, för hon är bra, på sitt sätt, när hon inte är en bitch, som hon har blivit den senaste tiden:P

Äh, jag fattar inte varför jag ens skriver om detta, när jag vet vilka komentarer jag kommer få^^.
Det är sånt man helt enkelt få ta:)

MEN!
Jag kanske ska bli fet, och sen få ÄS igen?
För då blir det inget jävla liv längre.
Varför är det så?
Egentligen, för det är ju inte rätt någonstans..
 
Men ah, jag ska iaf snart gå ut och gå en runda, så Ana blir nöjd, vara ute och gå ett tag, så jag gör av med mer än vad jag har ätit (Y)
Hon brukar bli tyst då :)
Men men men..
Nu ska jag ut och sätta mej i solen igen, den kanske försvinner snart:O
Så ah.

Hörs lite senare, om jag orkar skriva:)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0