Snart :D

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag får träffa min tvilling igen:D
Jag är helt i extas för varje dag som kommer närmare fredag, och varje gång jag får ett sms så blir jag ännu mer i extas, jag har sånt pirr i kroppen, för fuck vad jag saknar dej.
Jag saknar dej så jag snart går sönder liksom.
Det är inte riktigt okej..
:(

Blev inte att jag åkte in till stan med lillasyster igår, blir att vi åker in idag ist.
Om klockan inte blir förmycket vill säga.
Men ah.
Jag vet inte riktigt xD

Mamma spillde läsk i mitt hår innan, jävla klant :P
Men ah..
Nu ska jag nog sova lite (:

Tja!
/Miss T
I miss you like crazy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaawwweeee :D

Saaaknar dig med så det gör ont.. Men det blir närmare och närmare som tur är <3

2010-06-29 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0