The Sara(h)s ;)

Hihi jag har en tvilling:)
Fick henne igår:)
Sara är min nya tvilling, folk trodde att vi var tvillingar igår när vi var ute igår:)
Så jag har en tvilling:)
Båda är blonda, och vi båda hade likadan toffs, och båda hade rosa klänningar och svarta skor :)
Vi var ganska lika, nu när jag kollar på bilderna på mobilen.
Måste fixa så jag kan lägga in dom på datorn:)

Förövrigt hade jag en underbar midsommar, med massa underbara vänner, fint väder (ett tag iaf), dricka och underbart kul ute på krogen med min tvilling <3 ;)

Men idag ska jag med bästaste kusin till Tylösand, ska bli mysigt, fast ska nog ta det lugnt idag:)
Så jag ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, eller nej, först ska jag röka lite (:
Men ah..
Skriver kanske mer sen..

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0