There's always a place in me that you can call home..

Rubriken kommer från min nya älsklings låt, verkligen, jag älskar den låten så sjukt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Cheryl Cole - Fight for this love (nej jag lyssnar inte på den för att den påminner om någon, för det gör den verkligen inte!)
Vissa utav er som läser min blogg, ni är lite sega, så det var ju lika bra att jag sa det :)
Hihi.
Kanske även ska tillägga att jag inte är kär i någon för tillfället, men jag säger inte heller att jag inte vill vara det. ;)
Ingen idé att jag försöker förklara det heller, för jag kommer inte fatta min usla förklaring sen ändå xD
Fattar redan inte vad det är jag dillar om xD
LYYYYYYYCKAT!!!!
Jag saknar så sjukt många människor just nu så det finns inte:O
Det är läskigt, men på fredag (förhoppningsvis tidigare) kommer jag få träffa 3 utav dom iaf, Ben-David, Dannie och Amanda<3
Men annars är det bara att vänta, saknar Emelie och Sara som satan!
Går snart sönder så mycket jag saknar dom :(
Och jag saknar Idah - henne måste jag verkligen träffa snart.
Eller äh!
Jag måste träffa alla snart!
Fattar ni?
VI MÅSTE SES SNART:D


ÅH ÅH!
Jag har varit duktig med maten nu igen ;)
Igår åt jag; en liten risifrutti, 33cl coca cola zero, och en clementin
Idag har jag ätit; 2 clementiner, 33 cl coca cola zero och liiiiite av mammas mat:*
DUKTIG JAG ÄR:D

Men muff..
Nu fick jag tråkigt, jag har så tråkigt att jag kan dö..
Någon annan som känner likadant eller är det bara jag som känner så?:P
Haha, nej men ah.
Det blir säkert skitbra en dag ;)

men men men men men...
MEN!..
Nu ska jag dra ;)

Tja!
/Miss T
'Cause I see sunset in your eyes<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Saaaaknaar dig med <3

2010-06-07 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0