Vill man vara fin så..

Får man lida pin som man säger.
Håller på att töja mina öron, och jag känner nu, hur det pulserar i dom, ja i båda två..:(
Det högra håller jag på att trycka in en trea ( hade en navelpiercing där innan ) och det är det örat som gör mest ont..:P
Det vänstra försöker jag trycka in hela femman ( hade trean där innan ) det gör inte lika ont, det spände lite i början men nu gör det inte så jävla ont.
När jag trycker in trean ( ska ha in hela idag ) så känner jag hur det stramar i hela örat och jag känner hur tårarna verkligen är påväg, det är inte så att jag gråter, det är så att dom rinner av ren reflex.
Vill bara inte att dom ska spricka..
Det är nog inte så skönt.
Så får i värsta fall vänta tills imorrn med att trycka in båda två..:)
Jaja.

Och på midsommar ska vi ha förfest hemma, börjar tidigt, drar ut, sen hem, kommer nog dra hem tidigare än tre för jag och bästaste kusin ska till Tylösand på lördag <3
Ska bli mysigt.

Var på Eurostop med mamma igår.
Köpte ett oversize linne, visar det imorrn, och ett jätte fint rosa nagellack:D
Kommer bli så fint <3
Ihihih^^
Men nu ska jag vara lite social mot min lillasyster faktiskt.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0