Watching you doin' the things you do, makes me fall in love with you..

Ah nej men jag vet inte riktigt, dels kom jag inte på en annan rubrik, och dels så kanske det börjar stämma?
Bara jag som vet ;)
Ingen annan;)
Men om detta skulle vara fallet, så kommer hela Halmstad märka det, sådetså.
Men iaf.

Bästaste norrmannen ska snart dra iväg till USA, och köpa present till mej ;)
Ja, vi kan ju hoppas det iaf (:

Drog hem till Ted inatt och hjälpte han möblera om:O
Jävla tid det tog, men fint blev det :)
Sen kom hans läskiga granne och bjöd på öl, så dom satt och ölade, jag drack en xD
Vågar fan inte dricka längre, det slutar alltid med att jag hamnar på akuten, och det är INTE OKEJ:P
Men skit i det.
Det gick ju bra igår.
Fick tillbaka den jävla huvudvärken när vi möblerade bara, den sitter fortfarande i..
Pallar inte knarka mer Panodil än vad jag redan har gjort. :O
Men inte fan vill den släppa =/

Sitter och kollar på bilder jag har på datorn, och det slog mej för ett tag sen..
Att jag inte har en endaste ny bild, för det mesta är alla bilderna gamla eller så, senaste bilden som är "ny" är en bild där jag är brunett, och jag är ju blond igen :*
Detta får vi fixa till kanske?

Du kommer önska att du höll din käft stängd!
Så är det bara.

Nu ska jag göra något roligare, typ sova! ;)
I min säng, hör hur den ropar på mej ;D

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej :) Det kan vara så att du har huvudvärk för att du har vitaminbrist =) jag har börjat ta såna brustabletter och då släpper min huvudvärk som jag haft ett bra tag, så du kan ju testa och se om det hjälper =) kram

2010-06-08 @ 00:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0