Watching you, is the only drug I need<3

Jag trodde aldrig att jag skulle må bättre igen, och jag kommer aldrig att förstå, hur en sån liten sak, kan förändra så mycket.
Ditt samtal igår fick mej att se allt från en annan synvinkel.
Du fattar inte hur underbar du är Kaos.
Du fattar inte att du hjälper på ett sätt som ingen annan gör.

Att det är just då, när det krisar som mest, som du ringer<3
Om jag vill att du ska sitta tyst i telefonen med mej, ja då gör du det med.
Du är min, jag är din<3
Genom att kolla på ett foto,
få ett sms,
höra din röst,
höra ditt skratt,
känna din trygghet,
få den där kramen,
se dina kristall blå ögon
och känna hur ett leende sakta men säkert kryper upp i mitt ansikte och får mej att lysa som en sol.

Det är lycka.
Och jag vill alltid ha det så.
Kaos du får aldrig lämna mej här.
Jag älskar dej mest av allt, min benget, du är mitt allt <3
Du får inte tyna bort från mej, om du lovar mej det, så lovar jag dej samma sak.
Jag behöver dej för att andas.
Tack för att du ringde igår när jag behövde dej som mest<3

Ska snart sticka till Maxi med mammi, för jag ska göra en grej med mitt hår ;)
Ohyeah ;)
Mohahaha^^
Ohwell, ska sätta på mej skorna nu och sen dra iväg <3
Skriver mer sen.
Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0