Alltså..

Kalla mej dum om ni känner för det.
Men jag har trott att det var något fel på min säng.
Typ att den var trasig, tills inatt.
När jag upptäckte att det som gjorde ont mot mina höftben, egentligen var dom som gjorde att jag fick ont.:P
Jag har trott att det var fel på fjädrarna i sängen, att dom liksom stack upp, och att mina höftben kom emot eftersom att det gör så ont när jag ligger på  mage:P
Men neeeejdå, så var ju inte fallet.

Jag börjar bli smal!
*Jag har snart ingen mage kvar - och det var den jag ville bli av med.
*Mina lår är snart lika smala som mina smalben - och det är så jävla fint.
*Mina nyckelben börjar synas - och då menar jag bra mycket
*Mina revben kan man snart räkna - och det är så fint med ben
*Jag har upptäckt ben jag inte visste att jag hade, på mina axlar - jag har varit så tjock innan så jag har inte märkt dom antagligen.
Jag må låta sjuk, och jag är sjuk;)
Tyck att jag är äcklig eftersom att jag tycker att det är fint att vara smal, eftersom att jag tycker det är fint när man kan räkna revbenen.
Jag är inte där ännu, men snart.
Det kan inte bli mycket bättre!
Jag är påväg att bli lycklig för första gången på 1 år och 6 månader!
Lycklig för att jag känner mej bekväm i min kropp för första gången på 3 år!


Snart ska jag raka mina ben, sen ska jag dammsuga och bränna kalorier, sen ska jag hoppa in i duschen ;D
Sen är jag fit for fight(Y)
Jag kan inte bestämma mej, om jag ska äta en banan, eller om jag ska ta lite vindruvor?!
Hmm.
Jaja, det märker vi (:

Tja!
/Miss T
En bit ur Rihannas sång "Russian Roulette"
Say a prayer to yourself
He says close your eyes
Sometimes it helps
And then I get a scary thought
That he's here means he's never lost

And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I'm terrified but I'm not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger

As my life flashes before my eyes
I'm wondering will I ever see another sunrise?
So many won't get the chance to say goodbye
But it's too late too pick up the value of my life

Kommentarer
Postat av: idjjaa,<3

Allt bra? ^^

jätte gullig blogg du har :)

kram

2010-05-20 @ 17:00:45
URL: http://www,idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0