Årets första dopp, CHECK ;)

Ajemen, jag och lillasyster drog till stranden innan, slängde oss i vattnet, som om vi var helt sjuka i huvudet (vilket vi är) det var säkerligen -20 i vattnet, nej men det kändes så iaf, spec. när kroppen domnade :P

Ska snart ta och gå hem till Ted, så jag kan gå ut med Diva:) <3
Är liksom hundvakt idag ;)
Sen ska jag fan hem, sen drar jag dit en gång till, går ut med henne innan jag går och lägger mej, sen får jag gå upp tidigt och gå bort till Ted igen så Diva kan gå ut på morgonen med.
Måste sova hemma nämligen, annars kommer jag inte upp i tid, och jag kommer inte hinna gå ut med henne, det är mycket som ska göras imorrn, för vi ska kolla på när Amanda<3 går på balen. :)
Hon kommer vara så fin :)
Min kusin <3

Men nej, nu ska jag ta och gå bort till den lilla söta vovven :) Gosa lite, och gå ut en runda, så hon kan skita ;)
För det kommer hon göra:)
Men ah, vi hörs lite senare :)

Tja!
/Miss T
*Ser ut som en flodhäst på bilderna, men ibland får man la bjuda på sej själv, och det är bara bildbevis på att jag faktiskt badade idag*
Jag kan lova, att vattnet var svinkallt.
Men det hindrar inte mej, för jag ska bada med Emelie på måndag igen ;)
Sen ska jag bara få med den blonda idioten Ted till stranden med ;)
Hiihii

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt :)

2010-05-30 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0