Canada vs. Italien!

Som alla säkert redan vet så mötte Canada <3, Italien idag i ishockeyn.
Och som alla som älskar hur Canada spelar, så blev det ju ingen som blev förvånad när Canada vann med 5-1 (L)
Men nu är det tyvärr så att jag MISSADE matchen IGEN, med tanke på att jag typ liksom precis vaknade, så jag hann bara se eftersnacket och mål resultatet, men när jag såg att Canada hade vunnit så skrek jag precis lika mycket som jag gör när dom sätter ett mål, det gjorde min dag iaf :)
Och om det inte hade varit för att Cassie ringde och väckte mej så hade jag fortfarande sovit och inte vetat hur det hade slutat med matchen, jag flög upp ur sängen liksom:P
Men men..

Idag ska jag nog inte göra så mycket faktiskt.
Det blir iaf ingen utgång för mej idag, jag behöver en sk. deetox ett tag nu liksom..
Det har ju blivit lite mycket nu på senaste tiden, känner mej lite som en alkis..
Men ändring på det nu, när jag har märkt hur mycket socker det är i en cider osv.
INTE OKEJ!

Men nu ska jag nog klä på mej, sitter i mitt sov linne och ett par shorts:P
Ska gå ut med Zacko liksom (eller om jag gör det efter maten, för mamma var precis ute med honom, så jag tar honom senare), men vi får se hur mycket jag kommer äta idag, känner mej liksom inte hungrig, men jag tror att jag kommer bli det senare, och det är det som är farligt, för jag äter som fan när jag väl äter, men jag får hoppas att jag får kramper i magen, för då har jag en anledning till att inte äta, det är det som är det jobbiga med att bo hemma..
Jag måste verkligen äta..
Det ska bli kul att se hur mitt kylskåp kommer se ut när jag har flyttat ;)
Det kommer typ vara tomt;)

Uppdaterar lite senare:)


Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0