Det är inte min dag idag:P

Vi åkte ju och skulle kolla om vi kunde hitta skor, men nej nej, lillasyster hittade två par, jag hittade inte en enda sko:P
Och när jag väl hittade skor, så kostade dom flera miljarder..
INTE OKEJ!
Sen åkte vi och handlade, och jag kände att jag var tvungen att bara springa ut från Maxi, jag klarade inte av att vara kvar där inne, med tanke på att jag var så jävla förbannad:P
Så sen när vi var klara, så kommer det en *ursäkta ordvalet* BLATTE och börjar mucka typ.
Mamma hörde vad han sa, jag märkte inte ens honom,tur var la det, för annars hade jag seriöst gått dit och skickat hem honom till det jävla landet han kom ifrån.
Så han klarade ju sej;)
Tur för honom, för jag hade inte slutat slå förens han antagligen var död eller förens någon hade fattat mod till att verkligen DRA mej därifrån:P

Sen fikade vi typ, och jag kände hur det verkligen började vattna sej i munnen på mej, så som det brukar göra precis innan jag ska spy, sen kände jag hur det började krampa i magen..
Men jag var duktig, jag spydde inte, för jag ville inte springa in på toan där och spy liksom:P
Det hade varit lite pinsamt.
Så nu tycker mamma att jag ska göra ett till försök med att verkligen behålla maten i magen, genom att äta, det jag nyss har stått och lagat..
Tacos..
Mums?!
Nej men helt ärligt så är jag inte sugen på mat, jag är inte sugen på att stoppa i mej mer skit, jag ska nog fan ut och verkligen senare idag.
Men jaja..
Och jag ska kolla på ishockeyn idag.
Det är ju förfan Sverige-Frankrike klockan 20.00!!!!!

Skriver kanske mer sen.!

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0