Detta gör att jag flippar SATAN!

Okej..
Helt seriöst, hur kul tror du att det är?
Att sätta sej vid datorn?
Se att man har fått en sån jävla komentar ifrån DEJ, hur kul tror du att det är?
När du säger att jag ska höra av mej om det är något?
När jag ska höra av mej och lita på dej?
Att lita på att det faktiskt inte kommer ut?
Hur jävla kul tror du att jag tycker att det är?
När du sitter och säger en sak, och gör en annan..
Du säger att jag ska ta hand om mej, det vet jag att jag ska..
Men du behöver inte skriva att jag ska ÄTA, när du och så många andra vet vilka problem jag har!


*Jag har inte ÄS - för att jag tycker det är kul!
*Jag räknar inte kalorierna jag stoppar i mej - för att jag tycker det är kul!
*Jag äter inte - för jag hatar vad maten gör med min kropp!
*Jag sover såna sjuka tider - men det är inte för att jag tycker det är kul!
*Jag skulle kunna ligga i sängen en hel dag - men inte för att jag tycker det är kul!
*Jag lägger inte ett lock på mina känslor - för att jag tycker det är kul
*Jag spyr inte i duschen - för att jag tycker det är kul!

*Jag gör allt för att jag ska må bra - för att jag behöver det!

Jag hoppas att du mår bra nu, för nu blir det ännu värre än innan..
Det var la det du ville?
Med din komentar?
Hur i helvete kan du bryta ner en människa så jävla totalt, när du vet att jag är så jävla svag just nu?
Jag är så svag just nu, jag orkar inget mer längre.


Nej, nu funderar jag på att faktiskt packa ihop min dator och dra mej hemmåt, Cassandra kommer snart till mej :)
Och jag måste duscha :O
Hon kommer ju faktiskt om 2½ timmar.

Men men men..
Ah..
Hörs senare, när jag har varit med henne, kanske ett snabbt inlägg om innan jag är med henne med :)

Tja!
/Miss T

Gammal bild på mej, innan jag fick ÄS och insåg att ben är vackert<3

MEN KOM IHÅG!
ATT JAG INTE VILL VARA EN DÅLIG FÖREBILD FÖR NÅGON ANNAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0