Du är inget monster i mina ögon!

Ahahahahahahaha!
Såg ni Frankrikes självmål typ?
Sverige sköt den skarpt in mot målet, så kommer det en frask jävel ( han har nog inte fått sin baguette idag )
och bara ska "rädda" målet, men idioten puttar pucken åt helt jävla fel håll!
Vilket klantigt arsle asså:P
Men vi satte iaf, första målet, efter typ 45 min i första halvlek.
När det var 6 min kvar av andra halvlek så stod det förfan 3-0 till Sverige:O
Det är helt sinnessjukt assa:O
OMG OMG OMG!
Lite jobbigt att behöva ändra från 5an till 6an hela tiden, men det är det man får göra nu när man följer Desperate Housewifes liksom:P
Men sen efter det kommer ju Cougar Town..
Men jag ska dissa det och kolla på det sista i hockeyn ist (Y)
För det kan man ju inte se i repris. ;)
Men det kan man göra med det andra:P
Hihi.
När det var 9 min kvar i tredje halvlek så stod det 3-1 till Sverige.:O
Det betyder att dom baguette ätande människorna hade gjort ett mål:P
Jävla tur att jag missade det:P
Sverige vann ju med 3-2, jag är nästan lite glad att jag har missat målen som baguette människorna gjort:P
Miiihiiip:P



Jag vet inte om minnen bara kan suddas ut så där.
Och jag vill nog inte veta
heller för jag orkar inte.
Vill bara låta det va.
Låta tiden ta sin tid och visa oss när det är inne att allt hopp blir verklighet.
Men jag måste drömma om dej, jag måste känna dej i mitt hjärta och veta att du omedvetet håller mej vid liv när jag inte längre får ren luft att andas.
Jag längtar tills allt blir verklighet.
Vågar inte hoppas för tänk om det inte blir så.
Allt kommer dö ut.
Luften kommer vika sej vid mina läppar och allt kommer försvinna.
Jag kommer inte ha nåt kvar av mej.
jag vågar inte hoppas helt ut.
Du är inget monster i mina ögon.
I mina ögon är du den delen av mej som jag sökt.
Den jag har gråtit efter.
Du är delen i pusslet som fyller mitt tomrum.
Men när du var med mej fanns inget att gråta för.
Inget att sakna.
Det var den tiden jag var lycklig för första gången i mitt liv.
Inget tvivel fanns.
Och ingen har hållt min hand när jag mått dåligt utan att va där.
Han kollar ner i bordet vi sitter vid.
Jag var lycklig...
Tre viskande ord som fick tiden att stanna och min själ att dela sig mitt itu.

Jag var bara lycklig med dej..

Nej men nu får jag nog sluta tycka synd om mej själv.
Jag vill att det ska bli fredag nununununuNU!
När jag ÄNTLIGEN kommer få träffa Sara igen, och Twin och Anna:*
Miihiip..
Men jaja..
Nu ska jag sluta skriva blogg, jag orkar inte sitta här och skriva om saker längre:P
Återkommer lite senare med Dagens Outfit, för jag vet att ni saknar den ;)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0