Emma och jag:P

Vi är goda vänner, fastän mycket olika, vi tycker om olika saker:P

Nej men kom fram till sjukhuset vid två tiden ungefär, då hade jag gått ifrån stan till sjukhuset, och ändå bara ätit en macka liksom ;)
Satt ungefär hos Emma till klockan sju, ja på kvällen, sen gick jag hela vägen hem ;D
Känner mej så fett jävla bra idag!
Detta gillar vi, så idag har jag bränt bort ungefär 250 kalorier, stoppat i mej 15 kalorier ;)
Jag klagar inte, för jag gillar det, jag har aldrig mått bättre typ.
Jag har så jävla ont i fötterna så det finns inte:P
Men skit i det, det är sånt man får ta när man springer runt och vägrar ta bussen hem liksom ;)

Men nu har pappa lagat mat, och dom vill att jag ska äta, och med tanke på att jag bara har ätit en macka så måste jag testa att göra det med liksom (tja, att äta alltså).
Sen ska jag hem till min älskade syster :)
Sitta och snacka lite skit och så :)
Mihi, men nu ska jag logga för sen måste jag springa hem till henne (:
Vi hörs lite senare :)

Tja!
/Miss T
Bone is beautiful, so beautiful <3 Men jag är inte riktigt där ännu, men snart så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0