Har jag någonsin sagt..

Hur mycket jag älskar folk som har respekt för mej?
Respekt så det skriker om det?
Det är en sån jävla härlig känsla, och det ger mej sånt där..
Sjukt bra självförtroeende ;)
Det bygger upp mej totalt, och det finns nog fan inget som kan trycka ner mej;)
Även om folk säger eller påstår att dom inte alls har respekt för mej, dom ljuger ju, för ni hade aldrig skickat dom smsen till mej, ni hade inte kommit fram till mej och bett om ursäkt, ni hade inte frågat om allt kan lugna ner sej mellan oss och om vi kan bli vänner..
Jag har nog aldrig tyckt att jag är tjejen med attityd, men jag tar tillbaka det, jag om någon har attityd, spec. när det gäller mina vänner..
Så om ni någonsin sårar mina vänner, så kommer jag såra er så brutalt att ni önskar att ni aldrig hade gjort detdär som sårade henne/honom.
Även om dom säger "att dom klarar sej själva" så vet jag att dom inte gör det, för jag menar..
Vem vill bli knäckt av en främmande människa?
Vem vill bli knäckt av mej efter att ha sårat någon jag bryr mej om?
Ni får gärna "hacka" ner på mej och säga hur "värdelös" jag är, hur "tjock" ni tycker att jag är, hur "ful" ni tycker att jag är, hur jävla "dum i huvudet" jag är.. osv.
Bring it on bitches;)
Jag kan bara säga som så.
Att ni bråkar med fel bitch ;)
Ni får gärna bråka med mej om ni vill det, men ni kan vara beredda på att jag inte kommer ge mej förens ni springer gråtandes därifrån ;)
Men nej ni ska jag inte skriva mer om det:P


Men iaf.
Jag borde nästan gå och sova lite nu..
Ska för fan upp halv sju, eftersom att jag ska vara på sjukhuset klockan nio på morgonen..
Uff da.
Men men..
Jag får la gå och lägga mej nu, så jag kommer upp imorrn och så jag kommer i tid till sjukan..
Skriver mer när jag kommer hem, om jag liksom blir utskriven, annars skriver jag när jag kommer hem från sjukan helt :)
Eller nästa permis;)

Hörs senare då ja.

Tja!
/Miss T

Tog bara en bild som jag har lagt upp innan, denhar inget med "dagens outfit" att göra, med tanke på att jag har mjukisar på mej idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0