Hur känns det egentligen?

När du vet mycket väl om att jag kan stoppa i mej vafan jag känner för att stoppa i mej, när vissa andra inte kan göra det.
Jag menar, jag kan kränga en hel chokladkaka om jag vill det..
Men jag låter bli, för jag har det som spy medel, men du däremot, du kan inte ens kolla på en utan att gå upp ca 10 kg..
Hur känns det?
Att en person med ÄS kan äta ALLT!
När du, som fet, ful och jävligt äcklig, inte ens kan kolla på mat, utan att gå upp i vikt?
Det måste kännas jääääävligt jobbigt, det är därför du trycker ner på oss med ÄS..
Och det är ju jätte kul, verkligen.. (Y)
Fortsätt du med det lilla gumman, bara gör det.
Så får vi se, när du en dag kommer ångra dej så sjukt mycket, och själv sitta över toastolen med fingrarna nere i halsen.
Det är inte så att jag tar åt mej, för det har jag ingen ork till att göra, för du är så jävla töntig så det finns inte.
Men du skulle bara veta, hur mycket FETT du stoppar i dej, hur mycket kolhydtarer du äter varje dag, hur mycket kalorier du bokstavligt talat ÄTER!
Alltså..
Tanken får mej att vilja spy igen, för det är riktigt jävla äckligt.
Jag mår fan illa nu..
Feta människor äcklar mej, för dom vet inte hur mycket skit som dom egentligen stoppar i sej.
Du kanske borde göra som Åsi.
För den tjejen har gått ner så sjukt mycket i vikt, medans du bara har lagt på dej..
Känns det okej?
Att alla dina kompisar är fan så mycket smalare än dej?
Alltså..
Jag måste tänka på något annat nu.
Jag mår sjukt illa.


Nej..
Nu drar jag.

Tja!

/Miss T



Du kommer se ut så om några år, det feta äckliga fanskap!
Men vet du vad?
Du får gärna forsätta äta på Mc-Donalds och allt det där.
För ingen kommer vila ha dej tillslut ändå.
Möjligtvis en feeder, då kommer du vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: frida :3

guud vilken äcklig bild (den sista)

blää =/

2010-05-06 @ 08:05:46
URL: http://sniillet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0