Ibland blir man helt paff..

Ibland vet jag inte om jag gör dom rätta sakerna, som det jag gjorde innan idag, men jag kände att jag var tvungen att komma in till dej så du fick det svart på vitt.
Även om du var lite skeptisk mot att tro på mej, och jag vet inte.
Jag hade bara inte kunnat leva med det, utan att du visste det.
Och jag vill verkligen att det ska bli bra mellan oss, och jag vill verkligen att du ska veta vilket jävla kontrollfreak hon är.
Att hon är en sån som måste ha bekräftelse om att hon ser bra ut, vilket hon inte gör, och att hon vill manupilera folk, man märker inte det själv när man är där, men sen när man har klippt bandet så märker man det, att hon gör allt för att man ska förlora sina RIKTIGA vänner.
Och att man ska stå ensam kvar i slutet, som hon kommer att göra.

Men jag vet iaf, att jag inte ångrar mej, jag ville som sagt att du skulle veta hur det låg till, även om du kanske inte ville, men jag kände att det var nog bäst så ändå.
Och jag står fortfarande fast vid det jag har sagt innan..
Att om någon sårar dej, så kommer jag såra den människan så jävla hårt.
Jag håller fast vid det för jag vet att jag kommer göra det, även om jag inte har kraften till det, så kommer jag fixa kraft till det tillfället.
Om det nu blir så.

Nu tänkte jag vara lite romantisk:P
Nej men jag tänke skriva en grej till en tjej, för jag vet att hon läser det.
Och jag vill även att hon ska veta hur läget ligger till...


Till Åsi, från mej.
Älskade lilla vän, du vet antagligen inte hur mycket du betyder för mej, och jag vet att jag har varit jävligt dålig på att visa det under dom 5 åren vi hade tillsammans, och om jag hade kunnat, så hade jag spolat tillbaka tiden, och verkligen visat dej det.
För ska jag vara ärlig så är du en utav dom allra bästa jag känner, jag vet inte hur jag ska kunna klara detta utan den vid min sida, för allt är så jävla jobbigt just nu och jag vet inte hur länge jag kommer behöva kämpa för detta heller. Men som sagt, om jag så ska behöva kämpa tills jag dör, ja då kommer jag göra det, även om du inte vill.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan att det kommer kunnas misstolkas av vissa andra, och jag vill verkligen inte att du ska få skit för att jag skriver detta till dej, för du vet inte om det förens du läser det. Men jag kommer aldrig att svika det jag har skrivit så många gånger innan, det med att om någon sårar dej, dom får helt enkelt ta konsikvenserna, jag säger inte att folk ska vara rädda för mej, för det ska dom verkligen inte, men jag vill bara ditt bästa och jag vill egentligen bara att du ska veta hur mycket jag faktiskt älskar dej, och att jag aldrig någonsin kommer låta dej glida iväg.
Och det är inte så att jag smörar för dej, för att jag vill ha tillbaka dej, utan jag säger bara som det är, och ja.
Jag ville nog bara att du skulle veta det.
Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjära och jag kommer älska dej tills jag dör och en evighet efter det liksom. <3

Men nu ska jag fortsätta "tjocka" mej i soffan och kolla på Xena ;P (Jag är sån mes:P)
Men iaf.
Skriver mer imorrn <3

Tja!
/Miss T
Jag kommer aldrig att låta dej gå iväg utan att du vet hur mycket jag verkligen älskar dej och hur mycket du verkligen betyder för mej.
Jag kommer ta med mej dom orden till graven.
För Åsa Johanna Wallgren, du är den bästaste bästa.
Och låt INGEN trycka ner dej.
I LOVE YOU ´TIL THE DAY I DIE:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0