If I could, I sure would.

Om man bara kunde vrida tillbaka tiden.
Ett par dagar?
Några veckor?
Några månader?
Några år?

Jag vet inte vad jag hade gjort om jag ska vara ärlig..
Eller på ett sätt vet jag men sen tänker jag och då blir det fel:P

På tal om blåbär.
Ni tycker att jag är dålig med att uppdatera vad jag äter och hur mycket jag äter nu förtiden..
När jag själv tycker att det är det enda min blogg handlar om numera:P
Men jag får la skriva ner det igen så ni har något att läsa, (även om det inte är så intressant):P

*Dagens "frukost";
En tablett mot min diabetes och min stress.
*Dagens "lunch"; Lite vatten.
*Dagens "Mellan mål"; Ännu mer vatten.
*Dagens "kvällsmat"; En till tablett mot min diabetes och min stress, och lite chips (ungefär 20 kalorier)
*Dagens "måste göra"; Röka.
*Dagens "ska göra"; Röka.

Sådär.
Som ni ser så har jag inte stoppat i mej något annat än tabletter,lite chips och vatten idag.
Och det känns jävligt nice faktiskt, med tanke på att jag inte är hungrig längre.
Med tanke på att min mage enbart har massa vatten i sej, (A)
Men nej, nu ska jag faktiskt dra lite hade jag tänkt, ska se om jag hittar någon film jag kan kolla på.
Annars vettefan vad jag kommer göra.


Angående "dagens outfit" den kommer när jag inte känner mej lika fet längre.
Känns lite jobbigt att behöva vara med på kort när man känner sej som en jävla flodhäst liksom. x(

Tja!
/Miss T
På den tiden var jag smal, när jag bara vägde 43 kilo och hade en pojkvän som älskade mej för den jag var.
Nu är jag fet i mina ögon och har ingen pojkvän längre :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0