Inte okej :(

Dagens intag; 70 cl vatten.
Dagens senare intag; 70 cl vatten.
Dagens lite senare intag; 33 cl bravo apelsin juice.
Dagens mycket senare intag; En näve ris, 5 små fläskfilé bitar och lite sås.
Kvällens intag; Ett glas med cola light och 4 isbitar.
Kvällens måste göra; RÖKA!
Kvällens har gjort; Duschat i 45 min? (ungefär) spytt och mått mycket bättre senare :)


Det är inte okej att jag först vaknade klockan 12 av att Zacko hoppar upp på mej och jag nästan kissar ner mej, och att efter att ha kissat så somnar jag igen.
Sen vid 20 i 1 så kommer Zacko upp på rummet och hoppar upp i sängen IGEN, sen går han ner och ut med mamma.
Sen vaknar jag självmant klockan 17.00.. (:
Jag städade HELA mitt rum, skulle egentligen möblera om mej det blev inte så, för jag fick så ont i hela kroppen:(
Mamma ville att jag skulle dammsuga, och det gjorde jag mer än gärna (med tanke på att jag bränner hela 75 kalorier när jag dammsuger)
Vilket är jätte bra:)


I stort sett har jag inte gjort så mycket annat, jag sitter mest och väntar på att pappa ska gå och lägga sej så jag kan gå ut och njuta av min FÖRSTA cigg idag.
Och det är jobbigt, så väldigt jobbigt, jag sitter här, och skakar för att jag inte har fått i mej något nikotin idag, jag är jätte lätt irreterad, men jag får försöka att inte tänka på det helt enkelt:P
Men jag vill iaf att han ska gå och lägga sej snart ;)

Det är många utav mina kompisar som läser min blogg och som undrar hur jag kan ha blivit så smal som jag har blivit så snabbt ( jag personligen tycker inte att det har hänt ett skit ), och jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan.


Men det jag gör är;

*Att jag äter ingenting förens mamma tvingar i mej mat.
*Jag dricker en massa vatten ist för att äta.
*Jag röker för att mätta hungerkänslan.
*Enda gången jag dricker annat än vatten är dom få gånger jag verkligen känner att jag håller på att svimma, och behöver få något i mej.
*Jag spyr i duschen, varannan dag, ibland spyr jag när jag har ätit för mycket med.


Det är det jag gör liksom.

Och jag valde att inte kolla på ishockey matchen när jag såg att Tjeckien ledde med 2-1..
Jag trodde faktiskt att Sverige skulle vinna denna matchen, men jag vet inte hur det slutade, och jag vill inte veta det heller:(


Nej men grejen är den att jag ska kolla på Alvin och gänget 2 med lillasyster och pappa nu..
Fast jag redan har sett den:P
Men skit i det xD


Lägger upp dagens outfit senare :)
Jag vet att ni vill se den liksom ;)
Men vi hörs senare :)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0