Jag älskar mitt Sverige, jag älskar mitt land<3

Det var fan skrattretande att se matchen mellan Sverige och Norge, även om vi körde väldigt mesigt spel i söndags och inte riktigt fick ut hela tummen ur röven, så är jag så jävla stolt över att vara Svensk!
Norge förlorade ju så jävla stort!
5-2 till Sverige.
Jag har aldrig haft så mycket glädje skrik inom mej som jag hade då.
Jag visste inte vad jag skulle ta vägen riktigt:P
Jag ville bara skrika så jävla högt, men mamma låg och sov och jag kunde inte skrika då, för då hade hon vaknat:P
Men ah..
VI VANN!
JAG ÄLSKAR MITT SVERIGE, JAG ÄLSKAR MITT LAND(8)


Nej men helt ärligt.
Ni har blivit jävligt lata med att läsa..

Det händer en grej idag halv åtta..:/
Jag kan inte sova, eller jag vågar inte sova, jag är så jävla rädd..
Usch:(
Detta kommer bara göra saker och ting värre än vad det redan är, jag vet inte om jag kommer klara det, och nej jag tänker inte skriva vad det är som händer, för jag är inte redo för det ännu..

Och jag känner mej så jävla äcklig.
Jag åt så jävla mycket i fredags, alltså..
Det är äckligt mycket, tryckte i mej en hel jävla kycklingsallad, den innehöll visserligen mest sallad och coscos, men ändå.
Jag känner mej så jävla äcklig, och även om jag låg över toastolen i över en timme och bara spydde och spydde så mår jag ändå så jävla illa.
Jag var så jävla äcklig, jag fattar liksom inte ens själv hur jag fick i mej det.

Förstår ni nu VARFÖR I HELVETE JAG KÄNNER MEJ ÄCKLIG?!
Det som fick mej att känna mej mindre äcklig (inte mycket, men lite) det var cancerpinnarna..
Det var det enda..
Jag vet inte vad det är som har hänt med mina cigg egentligen, men dom har börjat bli såhär hela tiden nu när jag röker..
Någon som vet varför det blir så?
Jag ska fan skicka in denna bilden till Marlboro och fråga vad fan dom håller på med.
För man kan inte tillverka cigg och låta dom bli såhär:P
Jävla skit:P
Nej men det var värst vad jag klagar:P
Haha..

Nej nu ska jag lyssna på Rihanna - Hard så jag slipper tänka lite på vad som kommer hända idag:(
Ska tvinga mamma att följa med mej och lillasyster så vi kan köpa skor till oss ;)
Jag behöver nya pjuxx liksom, iaf ett par nya fejk converse och ett par klackskor, lillasyster behöver vans(:
SKIT BRA!

Tror jag ska kolla lite på Nickelodion, ja ni läste rätt:P
För jag kommer ändå inte kunna sova ju :(

Min lilla älskade bäbis får hålla mej glad, han får sitta och puffa på mej, som han brukar göra när han märker att det är något med mej.
Oh..
Älskling..
Om du hade varit människa så hade du fattat hur mycket jag älskar dej, jag älskar att du tar hand om mej, och att du alltid finns där för mej, jag älskar att det känns som att du förstår mej när jag inte orkar gå ut med dej, det känns som att du förstår hur jobbigt jag har det med maten, med tanke på att du knappt äter själv, om jag inte äter, det känns som att du bryr dej på ett sätt som INGEN annan gör..
Och jag älskar dej för det, jag älskar dej för att du alltid kommer finnas vid min sida, hur smal jag än kommer att bli, jag älskar dej för att du aldrig kommer tycka att jag är äcklig.
Jag älskar dej för att du finns där för mej..
Jag älskar dej för att du finns i mitt liv.

Du är den bästaste i hela universum och det kommer ALDRIG att vara någon annan som kommer ta din plats i mitt hjärta.
Jag älskar dej Zacko<3

Bilden är tagen för ungefär en vecka sen?
När jag var nykter för första gången på väldigt länge och var med Padde i båset på Valentine, jag ska med bli DJ en vacker dag..
Men det är svårt:P
SÅÅÅÅ JÄVLA SVÅRT:P

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0