Jag behöver nog det..

Jag tror nog fan att jag behöver komma härifrån inom en snar framtid.
Bara över en helg, eller kanske bara över en dag.
En vecka?
En månad?
Ett år?
Det hade inte varit helt fel. 
Bara jag hade kommit iväg ett litet tag..
Men jag vet inte..

Satt och verkligen tryckte i mej maten nu, och det var fan inte gott..
Sitter här nu, och känner att jag hade behövt göra det jag gör bäst just nu.
Det som jag gjorde innan i duschen, precis som jag alltid gör annars.
Men jag vet inte, jag kan visserligen göra det sen när jag är ute och går, det brukar jag med vara ganska bra på ;)
Hiih.

Men iaf..
Jag vet inte vad jag ska ta mej till längre.
Jag vet bara att det är så sjukt jobbigt just nu.

Men nåväl.
Nu ska jag sitta och tycka synd om mej själv lite till:P

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0