Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dej.

Daniella Jenny Rydell..
Jag saknar dej, och jag har ALDRIG saknat någon så mycket som jag saknar dej, det är sjukt..
Jag satt och kollade på lite bilder innan, på facebook, och jag kände hur det började krampa i magen, riva i bröstet och hur gråten verkligen var på väg.
Det är först nu, när jag vågar kolla på bilderna, som det slår mej, att du inte finns i livet längre.
Det är först nu, som jag börjar inse, att jag verkligen straffar mej själv, som fan.
Det är först nu, som alla bitarna börjar falla på plats.
Och det är jobbigt.

Och idag har jag varit duktig.
Sov till 20 i 5 på kvällen.

Imorrn ska jag och mamma iaf till Eurostop:)
Jag måste fixa lite ju..
Hihi, sen vettefan vad som händer:O
Vet inte ens vad som händer idag.
Min man är i Umeå (wtf?!?!?!)
Jag sitter hemma, på mitt feta ass och gör ingenting, ska la gå och lägga mej snart eller något, så jag kommer upp i tid imorrn.
Eller så.
Usch, jag saknar vissa människor:(


Tja!
/Miss T
-I don't wanna be "just another one"-
I miss you darling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0