Jag har blivit slarvig och jääävligt rastlös!

Förlåt förlåt förlåt!
Jag har varit så sjukt dålig med "dagens outfit" så grymt sjukt dålig har jag varit:P
Men jag var lite duktig innan när jag var hemma, och gjorde faktiskt så att jag tog kort :)

Så i lördags hade jag detta på mej;

Avklippt tiisha från Gina Tricot ca 80? kr (REA)
Lee Jeans från JC 950 kr (REA)
Mina vita reebook skor från DNA 500 kr (REA)

Igår hade jag detta;

Linne från JC (250 kr)
Lee jeans från JC (950 kr)
Reecook skor från DNA (500 kr)

Idag har jag vanliga byxor och ett vitt enkelt linne.
Inget märkvärdigt så blev ingen bild på det^^

Så stora har alla mina byxor blivit på mej just nu:O
Det är liksom INTE okej..
Någon som vet vart man kan köpa byxor i mindre stl än 24?
Jag har letat som en galning men inte hittat det någonstans, inte ens JC har det, och jag kan inte ens köpa byxor där längre, alla är förstora!

Det är jobbigt och FULT att springa runt med skärp hela tiden och det är inte okej att man inte kan torktummla alla jeans heller:(

Jag har blivit lat med att fota, och jag har börjat bli rastlös HELA tiden.
Men jag är för lat för att hitta på något, eller nej jag är inte lat, jag är för trött och har ingen ork till att göra något, jag orkar inte ens gå ut och gå längre, jag orkar inte stå stilla i mer än fem minuter innan jag får ont i hela kroppen.
Det är tråkigt att sitta för det finns inget att göra, jag orkar inte gå så mycket som jag egentligen behöver göra, OCH! JAG ORKAR INTE ENS HÅLLA I EN CIGG OCH RÖKA LÄNGRE!
Kanske är dags att sluta hålla på som jag gör?
Eller iaf få tillbaka orken?!
Jag vet inte:P


OCH VET NI VAD JAG NYSS KOM PÅ?!
ATT DET ÄR FUCKING ONSDAG IMORRN <3
OCH JAG KAN INTE BLI GLADARE:)
ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅH!
Eller..
Det är ONSDAG redan nu ;D
Cassandra kommer till mej om några timmar :D
IIIIIIIIIH!!!!!!!!!!

Nej men nu är jag så jävla uttråkad så det finns inte..
Ska sluta skriva blogg nu och kolla på tv eller något, vill inte gå ut och gå för jag har precis kommit hem och jag är som en jävla isbit:(
Men men, det är smällar man får ta :)

Hörs senare :)

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0