Jag har hört många saker..!

Men detta tog nog fan priset!
Kom ju hem från sjukhuset igår kväll, typ vid halv tio?..
Jag var iaf jätte glad för att jag hade fått komma därifrån, jag kände mej så jävla hel när jag satte foten utanför sjukhuset och fick frisk luft att andas, jag kände hur mina kungor hoppade av lycka typ, det går helt enkelt inte att förklara hur skönt det kändes att verkligen komma ut från detdär jävla rummet, från den avdelningen och ja allt..
Men sen när jag kom hem och satte igång mobilen, satte igång datorn osv.
Jag trodde faktiskt att folket skulle sluta med dom lama jävla komentarerna, men neeeeeej då..
Ungefär såhär löd dom;
"Fan så jävla tjock du är" min tanke var "Jaså det är jag säger du? Synd om dej;)"
"Du är så jävla ful" min tanke var "Men jag måste iaf vara snyggare än dej med tanke på att du stör dej på att jag är "ful" "
"Har du någonsin tänkt tanken att kanske ta livet av dej, så man slipper se dej" min tanke var "Ja det har jag faktiskt, men jag har lovat så många att jag inte ska försöka igen, så neeeej, så lätt blir du inte av med mej ;) "
"Du är äcklig" min tanke var "Jaha, så nu är jag äcklig med? Lilla du.. Du behöver hjälp, inte jag"
"Jag klarar inte av att läsa din blogg, med tanke på att du är så smal och vill bli värre" min tanke var "Men varför läser du då min blogg? Och ja, jag vill bli smalare än vad jag redan är, för jag ser mej inte på det sättet som ni ser mej på, så ja.. Problem? Läs inte då, så slipper du se bilder på mej;) "

Jag skulle lätt kunna fortsätta att skriva ner dom, men med tanke på att jag inte har tid och inte orkar bry mej så skiter jag nog i det:)
Och sen pallar jag inte att detta inlägget kommer bli som en jävla novell heller för den delen, det är redan långt liksom ;)
Och om ni tror att ni kommer lyckas trycka ner mej, så får ni tänka om, för jag har slutat bry mej, jag orkar liksom inte, jag skrattar verkligen åt er.
Jag pissar på era komentarer och hur vissa människor håller på, verkligen, är det verkligen så kul att försöka få en annan människa att må dåligt för att ni själva ska må bra?
Ja antagligen, eftersom att jag känner sånna människor, jag nämner inga namn..
Men ni får gärna fortsätta, jag får mej ett gott skratt, av att människor är så jävla avundsjuka på mej, av att jag är smal, och snygg, jag kan inte hjälpa att jag blev det där som du/ni aldrig kommer att uppnå :D

Men nu ska jag torka mitt hår, för min pappa kommer snart och hämtar mej och kör upp mej till sjukhuset:)
Vi hörs kanske sen :)
För jag blir nog utskriven :D

Tja!
/Miss T

Snart ska jag fan bli blond igen, passar bra nu till sommaren.
Blond, snygg, smal ;)
Oh det kan inte bli bättre:D

Kommentarer
Postat av: Sara

stå på dig <3

2010-05-18 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0